PZD. DT - 2311.1.2020 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.pzdmlawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
https://www.bip.pzdmlawa.pl/redir,przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
https://www.bip.pzdmlawa.pl/redir,przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta, kurier, osobiście
Adres:
06-500 Mława ul. Stefana Roweckiego Grota 10
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYCINKA DRZEW PRZYDROŻNYCH ZLOKALIZOWANYCH W PASIE DRÓG POWIATOWYCH POWIATU MŁAWSKIEGO
Numer referencyjny: PZD. DT - 2311.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy opis zamówienia: Wycięcie 447 sztuk drzew wraz z zagospodarowaniem drewna. Drzewa są zlokalizowane w pasie dróg powiatowych na terenie Gmin: Dzierzgowo, Miasto Mława, Strzegowo, Wieczfnia Kościelna, Wiśniewo. UWAGA!!!! UDZIELENIE ZAMÓWIENIA POLEGA NA ODSPRZEDANIU USUNIĘTYCH DRZEW W ZAMIAN ZA ICH WYCINKĘ, tj. OFERENT PODAJE CENĘ, JAKĄ JEST W STANIE ZAPŁACIĆ ZA WYCIĘCIE I POZYSKANIE DREWNA. CENĄ NAJKORZYSTNIEJSZĄ JEST CENA NAJWYŻSZA!!
II.5) Główny kod CPV: 77211400-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
03452000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-10-31
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, iż prowadzi się działalność związaną z wycinką i pozyskiwaniem drewna.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca w imieniu własnym przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu następujące polisy ubezpieczeniowe dotyczące okresu od rozpoczęcia robót do ich zakończenia w wysokości minimum 30.000,00 zł 1) ubezpieczenie od zniszczenia własności prywatnej osób trzecich spowodowanego działaniami lub niedopatrzeniami Wykonawcy, 2) ubezpieczenie na wypadek śmierci lub kalectwa spowodowanego działaniami lub niedopatrzeniami Wykonawcy w stosunku do osób trzecich, które przebywają na terenie wykonywanych robót.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) zatrudnią minimum dwóch pracowników posiadających uprawnienia do obsługi pił spalinowych. 2) wykonały min. 2 równoważne usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie (protokoły odbioru robót, referencje).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
Oferent jest zobowiązany do wpłacenia wadium w pieniądzu w wysokości 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100), najpóźniej do dnia 17 stycznia 2020 roku, na rachunek bankowy Powiatowego Zarządu Dróg w Mławie nr 15 1020 1592 0000 2502 0263 0200 z dopiskiem „wadium na wycinkę drzew”. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na powyższy rachunek bankowy. 1) Oferent przedłoży oryginał potwierdzenia wpłaty wadium a także numer rachunku bankowego, na które ma być zwrócone wadium w przypadku niewygrania przetargu. 2) Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który przetarg wygra, zalicza się na poczet ceny wycinki drzew i pozyskania drewna. Zwrot wadium w wysokości nominalnej uczestnikowi przetargu, który nie wygrał przetargu, nastąpi w terminie 3 dni od dnia zamknięcia, odwołania, unieważnienia lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym na wskazany rachunek bankowy lub rachunek bankowy wpłacającego. 3) Jeżeli osoba ustalona jako wygrany przetargu nie przystąpi bez usprawiedliwienia do zawarcia umowy w miejscu i terminie podanym w zawiadomieniu organizatora przetargu, to organizator może odstąpić od zawarcia umowy, a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
• z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, • z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót, • z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, • z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. • zmiana terminu realizacji zamówienia w stosunku do określonego terminu w przypadku zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (przedłużająca się zima). • zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zmian obowiązujących podatków; • zmiana treści umowy w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści oferty, lub powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. • zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. • zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-17, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2020-01-09
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-01-09 12:07
- Instrukcja (PDF)506.97kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2020-01-08
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-01-09 12:07
- Wykaz drzew (DOCX)33.98kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dariusz Han, Bogumiła Waślicka - Balińskadata wytworzenia informacji: 2020-01-06
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-01-09 12:08
- Wykaz drzew 2343 (PDF)5.3MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2016-01-04
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-01-09 12:11
Wycięcie 447 sztuk drzew wraz z zagospodarowaniem drewna za łączną sumę 2.160 zł z VAT zaoferowało Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe DERWEX Rafał Durka; 06 - 425 Karniewo, Malechy 38
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2020-01-17
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-01-17 13:00
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10, 06 – 500 Mława informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 17.01.2020 r. na Wycinkę drzew w pasie dróg powiatowych na terenie powiatu mławskiego.
została wybrana niżej wymieniona oferta:
Oferta oznaczona nr „1” złożona przez:
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe DERWEX Rafał Durka
06 – 425 Karniewo, Malechy 38
Dane wybranej oferty:
Wartość netto: 2.000,00 zł
Podatek VAT 8% - 160,00 zł
Wartość brutto:2.160,00 zł
słownie brutto złotych – dwa tysiące sto sześćdziesiąt 00/100
Liczba uzyskanych punktów: 100,00
Uzasadnienie:
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w treści Szczegółowej Instrukcji do Przetargu. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najkorzystniejszy bilans w wyszczególnionych kryteriach (najwyższą ilość punktów).
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2020-01-22
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-01-22 12:16