PZD. DT - 2310.14.2020 - przetarg nieograniczony
Status postępowania: wszczęty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU MŁAWSKIEGO
data opublikowania zdarzenia: 2020-11-20 14:00
Typ zdarzenia: zmiana treści SIWZ
Oznaczenie: PZD. DT - 2310.14.2020
Szczegółowa informacja:
MODYFIKACJA TREŚCI
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), zawiadamia się o dokonaniu zmiany specyfikacji istotnych warunków zamówienia na „Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu mławskiego”
Dokonuje się następujących zmian:
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Otwarcie ofert nastąpi w terminie 23 listopada 2020 r., o godz. 11:15 online: https://meet.jit.si/pzdmlawa
Dokonana modyfikacja specyfikacji wiąże wykonawcę z chwilą ogłoszenia treści niniejszego pisma.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2020-11-20
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-11-20 13:27
Bezpośredni adres: https://www.bip.pzdmlawa.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=118
Stronę wygenerowano: 2024-12-28 11:10:47