PZD. DT - 2310.4.2020 - przetarg nieograniczony
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.pzdmlawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
https://www.bip.pzdmlawa.pl/624,przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
https://www.bip.pzdmlawa.pl/624,przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta, kurier, osobiście
Adres:
06-500 Mława ul. Stefana Roweckiego Grota 10
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa mostu o JNI 01005632 na rzece Tamka w miejscowości Dzierzgowo wraz z drogą dojazdową
Numer referencyjny: PZD. DT - 2310.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa mostu o JNI 01005632 na rzece Tamka w miejscowości Dzierzgowo wraz z drogą dojazdową”. Zakres robót: - wykonanie robót rozbiórkowych - wykonanie robót ziemnych - wykonanie konstrukcji nawierzchni - wykonanie chodników, parkingów i zjazdów - rozbudowa mostu na rzece Tamka - wykonanie kanalizacji deszczowej - usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą telekomunikacyjną, - wykonanie oznakowania pionowego, - wykonanie nasadzeń drzew i urządzenie zieleni. Szczegółowe rozwiązania projektowe zawarte są w załączonym Projekcie Budowlanym.
II.5) Główny kod CPV: 45233252-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45100000-8 |
45111200-0 |
45232452-5 |
45233320-8 |
45233290-8 |
45233222-1 |
45112710-5 |
45332300-6 |
45221100-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: W ramach zamówienia pn.: „Rozbudowa mostu o JNI 01005632 na rzece Tamka w miejscowości Dzierzgowo wraz z drogą dojazdową” Zamawiający przewiduje wykonanie robót uzupełniających polegających na wykonaniu poszerzenia istniejącej jezdni z szerokości 5,00 m do 6,00 m. Zakres robót obejmuje: - wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu na odpowiednią głębokość i szerokość odcinka objętego poszerzeniem - zagęszczania pod warstwy konstrukcyjne poszerzenia - wykonanie warstwy mrozoochronnej z piasku o grubości 20 cm - wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 stabilizowanej mechanicznie o grubości 20 cm - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W i grubości 8 cm - wykonanie nakładki na całej szerokości jezdni z AC11S i grubości 5 cm - uzupełnienie poboczy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/31,5 stabilizowanej mechanicznie o grubości 10 cm - odnowienie rowów przydrożnych na odcinku objętym poszerzeniem - wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej Roboty będą polegały na wykonaniu poszerzenia istniejącej jezdni drogi powiatowej nr 2361W do 6,00 m oraz ułożenia nakładki na całej szerokości jezdni w postaci warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-11-30
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu), (def. wykonania zadania: protokół odbioru lub dokument równoważny) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zadania o wartości szacunkowej min. 2.500.000,00 PLN brutto, obejmującego budowę, przebudowę lub remont (z wyłączeniem remontów cząstkowych) drogi lub ulicy klasy min. L oraz co najmniej 1 zadania obejmującego budowę, przebudowę lub remont obiektu mostowego o parametrach światło poziome min. 3,00 m oraz co najmniej 2 zadania obejmującego wykonanie drogi o nawierzchni z kostki kamiennej granitowej o powierzchni min. 1000 m2, Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia). b) osób: Wykonawca musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona. - osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownik Robót Drogowych: - liczba osób: 1 - minimalne kwalifikacje: osoba wskazana na stanowisko Kierownika Robót Drogowych winna posiadać: uprawnienia budowlane wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń - doświadczenie zawodowe: doświadczenie w realizacji 1 zadania: od rozpoczęcia robót do wykonania zadania (definicja wykonania zadania: protokół odbioru lub równoważny dokument), o wartości minimum 2.500.000,00 PLN brutto, obejmującego budowę lub przebudowę lub remont drogi lub ulicy klasy min. L, na stanowisku: Kierownika Robót Drogowych lub Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru specjalności inżynieryjnej drogowej. - osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownik Budowy: - liczba osób: 1 - minimalne kwalifikacje: osoba wskazana na stanowisko Kierownika Budowy winna posiadać: uprawnienia budowlane wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń, - doświadczenie zawodowe: doświadczenie w realizacji 1 zadania: od rozpoczęcia robót do wykonania zadania (definicja wykonania zadania: protokół odbioru lub równoważny dokument), obejmującego budowę, przebudowę lub remont obiektu mostowego o parametrach światło poziome min. 3,00 m, na stanowisku: Kierownika Robót Mostowych lub Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru specjalności inżynieryjnej mostowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 70.000,00 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PKO BANK POLSKI SA Nr 15 1020 1592 0000 2502 0263 0200 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu: PZD. DT - 2310.4.2020) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Powiat Mławski, w imieniu którego działa Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie zawodowe Kierownika Robót Drogowych | 10,00 |
Doświadczenie zawodowe Kierownika Budowy | 10,00 |
Okres gwarancji jakości | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach. 1) W zakresie wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, w trakcie trwania umowy; b) w przypadku ustawowej zmiany wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmianę te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość wynikającą z tych zmian; c) w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość tych zmian. 2) w zakresie terminu realizacji zamówienia: a) w przypadku wykonywania innych wcześniej nieprzewidzianych robót w strefie przekazanego placu budowy, Wykonawca jest upoważniony do występowania o wydłużenie okresu na realizację zadania o okres wprowadzonych zakłóceń wraz ze skutkami z tego wynikłymi. Zapis dotyczy również wypadków drogowych powstałych w strefie robót; b) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, nie wyszczególnionych w Przedmiarze Robót, jak również wykonywania koniecznych rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych, jeżeli będzie potrzebny czas na ich wykonanie lub zmianę wynagrodzenia na warunkach określonych w Umowie, jeśli dotyczy; c) w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj.: działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne, uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót; d) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, nie pozwalających na prowadzenie prac oraz uniemożliwiających zapewnienie odpowiedniej jakości wykonywanych robót, tj.: ciągłe opady atmosferyczne, niska lub wysoka temperatura powietrza, potwierdzonych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej; e) w przypadku braku dostępu Wykonawcy do całego terenu budowy spowodowanego w szczególności protestami mieszkańców lub sytuacji blokowania przez nich drogi; f) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; g) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający; h) jeżeli wystąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron Umowy; i) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; j) w przypadku wystąpienia przeszkód w gruncie, w tym: niewybuchów, wykopaliska, niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne, a także w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności chyba, że Umowa stanowi inaczej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-15, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie; 06 – 500 Mława ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10; Tel. 23 654 – 34 – 68; inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Mławie jest Pan Grzegorz Stefański; IOD@pzdmlawa.pl, Tel. 23 654 30 20 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Rozbudowa mostu o JNI 01005632 na rzece Tamka w miejscowości Dzierzgowo wraz z drogą dojazdową” (PZD. DT – 2310.4.2020) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2020-05-22
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:47
- SIWZ (PDF)1.3MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszek, Piotr Kowalskidata wytworzenia informacji: 2020-05-22
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:48
- Branża sanitarna (PDF)197.99kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:55
- Branża sanitarna (PDF)1MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:55
- Branża sanitarna (PDF)1.1MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:55
- Branża sanitarna (PDF)471.99kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:55
- Branża sanitarna (PDF)649.35kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:55
- Branża sanitarna (PDF)251.84kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:55
- Branża sanitarna (PDF)468.18kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:55
- Branża sanitarna (PDF)736.91kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:55
- Branża sanitarna (PDF)1.1MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:55
- Branża sanitarna (PDF)234.51kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:55
- Branża sanitarna (PDF)268.15kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:55
- Branża sanitarna (PDF)528.32kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:55
- Branża sanitarna (PDF)898.58kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:55
- Branża sanitarna (PDF)249.05kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:55
- Branża sanitarna (PDF)233.68kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:55
- Branża sanitarna (PDF)405.42kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:55
- Branża sanitarna (PDF)391.05kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:55
- Branża sanitarna (PDF)581.36kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:55
- Branża sanitarna (PDF)108.05kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:55
- Branża sanitarna (PDF)159.97kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:55
- Branża teletechniczna (PDF)13.5MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 12:57
- Dokumenty (TIF)2.7MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:01
- Dokumenty (TIF)2MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:01
- Dokumenty (JPG)417.58kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:01
- Dokumenty (JPG)683.84kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:01
- Dokumenty (JPG)702.42kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:01
- Dokumenty (JPG)342.45kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:01
- Dokumenty (JPG)467.45kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:01
- Dokumenty (JPG)249.72kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:01
- Dokumenty (JPG)285.7kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:01
- Dokumenty (JPG)171.18kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:01
- Dokumenty (JPG)246.99kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:01
- Dokumenty (JPG)373.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:01
- Dokumenty (JPG)466.09kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:01
- Dokumenty (JPG)140.02kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:01
- Dokumenty (PDF)572.36kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:01
- Dokumenty (JPG)431.83kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:01
- Dokumenty (JPG)411.65kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:01
- Dokumenty (JPG)259.88kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:01
- Dokumenty (JPG)313.18kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:01
- Operat wodnoprawny (DOCX)130.32kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:03
- Operat wodnoprawny (PDF)1.5MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:03
- Operat wodnoprawny (PDF)2.1MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:03
- Operat wodnoprawny (PDF)399.62kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:03
- Operat wodnoprawny (PDF)389.07kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:03
- Operat wodnoprawny (PDF)680.87kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:03
- Projekt budowlany (PDF)1.8MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:06
- Projekt budowlany (PDF)1.5MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:06
- Projekt budowlany (PDF)989.79kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:06
- Projekt budowlany (PDF)868.33kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:06
- Projekt budowlany (PDF)131.85kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:06
- Projekt budowlany (PDF)175.94kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:06
- Projekt budowlany (PDF)4MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:06
- Projekt budowlany (PDF)168.15kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:06
- Projekt budowlany (PDF)385.9kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:06
- Projekt budowlany (PDF)2.1MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:06
- Projekt budowlany (PDF)333.51kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:06
- Projekt budowlany (PDF)298.91kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:06
- SST (PDF)12.6MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:07
- SST (PDF)203.15kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:07
- SST (PDF)190.67kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:07
- Stała organizacja ruchu (PDF)703.18kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:08
- Stała organizacja ruchu (PDF)551.96kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:08
- Stała organizacja ruchu (PDF)109.79kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:08
- Kosztorys ofertowy (DOC)218kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:11
- Kosztorys ofertowy (PDF)208.45kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:11
- Kosztorys ofertowy (PDF)266.67kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:11
- Kosztorys ofertowy (XLS)21kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:11
- Przedmiar robót (DOC)37.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:16
- Przedmiar robót (DOC)52kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:16
- Przedmiar robót (PDF)181.15kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:16
- Przedmiar robót (PDF)291.18kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:16
- Przedmiar robót (DOC)270.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:16
- Przedmiar robót (XLS)60.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:16
- Przedmiar robót (XLS)77.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:16
- Przedmiar robót (XLS)45.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:16
- Przedmiar robót (XLS)37kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:16
- Przedmiar robót (DOC)95kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:16
- Przedmiar robót (DOC)52kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:16
- Przedmiar robót (DOC)41.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:16
- Przedmiar robót (DOC)60kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:16
- Przedmiar robót (XLS)51kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:16
- Przedmiar robót (XLS)51kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:16
- Przedmiar robót (DOC)30.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2019-11-29
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-05-22 13:16
W odpowiedzi na pytanie, informujemy że:
norma PN-EN 1917 przewiduje możliwość stosowania studzienek kanalizacyjnych o różnych rozwiązaniach konstrukcyjnych. Np. płyty pokrywowe wykonuje się jako elementy żelbetowe. Wszelkie elementy studzienek produkować należy z betonu klasy nie niższej od C35/45 (B45). Nośność elementów studzienek w decydujący sposób zależy od zachowania tolerancji wymiarów, zwłaszcza równoległości płaszczyzn. Zgodnie z normą [PN-EN 1917] istotne jest zapewnienie jednorodności betonu we wszystkich elementach konstrukcji, która powinna być wykonana z takiego samego betonu jak każdy fragment konstrukcji studzienki. Dopuszcza się włoskowate zarysowania elementów konstrukcyjnych o szerokości rozwarcia nie większej od 0.15 mm. Dodać należy, że normy konstrukcyjne dla konstrukcji betonowych i żelbetowych od których wymaga się szczelności dopuszczają szerokość rozwarcia rys 0.1 mm. Studzienki powinny być całkowicie szczelne (dla ciśnień wody do 5 m słupa wody) dopuszcza się łączenie poszczególnych elementów studzienki wyłącznie na uszczelki.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2020-06-02
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-06-12 10:04
- Zapytanie (PDF)176.4kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: oferentdata wytworzenia informacji: 2020-05-26
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-06-12 10:05
W odpowiedzi na zadane pytania, Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie informuje:
Ad. 1 – Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie do warstwy wiążącej AC22W asfaltu 35/50,
Ad. 2 – zapisy pozostają bez zmian,
Ad. 3 – za warstwę wyrównawczą należy zaplanować wbudowanie mieszanki AC16W dla kategorii KR3
Ad. 4 – należy zaprojektować mieszanki mineralno – asfaltowe dla kategorii ruchu KR3
Ad. 5 – warstwę ścieralną nawierzchni należy wykonać z mieszanki SMA 8 PMB 45/80-55 wg PN-EN-13108-1
Ad. 6 – na przedmiotowym zadaniu można zastosować mieszanki zaprojektowane zgodnie z wymaganiami WT-1, WT-2 2014
Ad. 7 – Zamawiający przesunie termin składania ofert.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Autor dokumentacji projektowejdata wytworzenia informacji: 2020-06-09
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-06-12 10:27
- zapytanie (PDF)1.1MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: oferentdata wytworzenia informacji: 2020-06-09
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-06-12 10:28
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Data: 2020-05-22
Adres strony internetowej (url): www.pzdmlawa.pl
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-06-15, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-06-22, godzina: 11:00,
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2020-06-12
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-06-12 10:38
MODYFIKACJA TREŚCI
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), zawiadamia się o dokonaniu zmiany specyfikacji istotnych warunków zamówienia na „Rozbudowę mostu o JNI 01005632 na rzece Tamka w miejscowości Dzierzgowo wraz z drogą dojazdową”
Dokonuje się następujących zmian:
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Otwarcie ofert nastąpi w terminie 22 czerwca 2020 r., o godz. 11:15 w siedzibie zamawiającego, w Dziale Technicznym.
Dokonana modyfikacja specyfikacji wiąże wykonawcę z chwilą ogłoszenia treści niniejszego pisma.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2020-06-12
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-06-12 10:40
Kwota, jaką Zamawiający przeznacza na wykonanie zadania to - 5.978.370,00 zł.
Oferty, które wpłynęły:
- Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.; 05 - 300 Mińsk Mazowiecki ul. Kolejowa 28, "ALTOR" Sp. z o.o.; 05 - 300 Mińsk Mazowiecki ul. Kolejowa 28; kwota brutto - 5.640.060,34 zł (słownie złotych: pięć milionów sześćset czterdzieści tysięcy sześćdziesiąt 34/100); gwarancja - 60 miesięcy, termin wykonania zamówienia - 30.11.2020 r., warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy,
- STRABAG Sp. z o.o.; 05 - 800 Pruszków ul. Parzniewska 10; kwota brutto - 5.273.072,32 zł (słownie złotych: pięć milionów dwieście siedemdziesiąt trzy tysiące siedemdziesiąt dwa 32/100); gwarancja - 60 miesięcy, termin wykonania zamówienia - 30.11.2020 r. , warunki płatności - zgodnie z zapisami SIWZ i warunkami umowy.
Wykonawcy są zobowiązani do złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej do dnia 25 czerwca 2020 roku. (wzór oświadczenia do pobrania).
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2020-06-22
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-06-22 13:08
- Grupa kapitałowa (DOCX)13.51kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2020-06-22
- załącznik opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-06-22 13:10
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ul. Stefana Roweckiego „Grota” 10, 06 – 500 Mława informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego z dnia 22.06.2020 r. na „Rozbudowę mostu o JNI 01005632 na rzece Tamka w miejscowości Dzierzgowo wraz z drogą dojazdową”.
została wybrana niżej wymieniona oferta:
Oferta oznaczona nr „2” złożona przez:
STRABAG Sp. z o.o.;
05 – 800 Pruszków ul. Parzniewska 10
Dane wybranej oferty:
Wartość netto: 4.287.050,67 zł
Podatek VAT 23% - 986.021,65 zł
Wartość brutto: 5.273.072,32 zł
słownie brutto złotych – pięć milionów dwieście siedemdziesiąt trzy tysiące siedemdziesiąt dwa 32/100
Liczba uzyskanych punktów: 100,00
Zestawienie punktacji przyznanej poszczególnym ofertom:
WYKONAWCA |
Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach oceny ofert
|
Łącznie |
|||
Kryterium CENA |
Kryterium DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE KIEROWNIKA ROBÓT DROGOWYCH |
Kryterium DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE KIEROWNIKA BUDOWY |
Kryterium GWARANCJA |
||
Oferta oznaczona nr „1” złożona przez: Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.; 05 – 300 Mińsk Mazowiecki ul. Kolejowa 28; „ALTOR” Sp. z o.o.; 05 – 300 Mińsk Mazowiecki ul. Kolejowa 28 |
56,09 |
10,00 |
10,00 |
20,00 |
96,09 |
Oferta oznaczona nr „2” złożona przez: STRABAG Sp. z o.o.; 05 – 800 Pruszków ul. Parzniewska 10 |
60,00 |
10,00 |
10,00 |
20,00 |
100,00 |
Uzasadnienie:
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w treści siwz. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najkorzystniejszy bilans w wyszczególnionych kryteriach (najwyższą ilość punktów). Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 Pzp.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Piliszekdata wytworzenia informacji: 2020-07-10
- zdarzenie opublikował: Anna Piliszekdata dodania: 2020-07-10 12:43